دستگاه ذخیره ساز HP MSA 2040، یک سیستم ذخیره ساز با کارایی بالاست که طراحی شده برای مشتریانی که نیازمند برقراری تعادل میان کارایی و قیمت هستند. HP MSA 2040 قابلیت اتصال از طریق 4 پورت فیبر با سرعت 8 گیگابایت و 16 گیگابایت و یا پورت iSCSI با سرعت 10 گیگابایت را داراست. این دستگاه ذخیره ساز برای مشتریانی که نیازمند شبکه سازی و مجازی سازی هستند کارایی بسیار خوبی ارائه می دهد.

قابلیت های دستگاه  HP MSA 2040:

معماری جدید کنترلر با یک پردازنده جدید رابط وب جدید 4 گیگابایت کش در هر کنترلر 4 پورت میزبان در هر کنترلر (host ports) اتصال 4Gb/8Gb/16Gb FC اتصال 6Gb/12Gb SAS اتصال iSCSI با سرعت 1GbE/10GbE پشتیبانی از درایوهای SSD پشتیبانی از هردو اتصال FC و iSCSI در یک کنترلر پشتیبانی تا 8 دیسک enclosures پشتیبانی تا 199 هارد درایو کوچک (SFF) Wide Striping ؛ این ویژگی کمک می کند تا بمنظور بهبود عملکرد بتوانید هارد درایوهای بیشتر در پشت یک volume قرار دهید. (به عنوان مثال بیش از 16 درایو برای یک volume)

ذخیره ساز HP MSA 2040 کارایی سودمند استفاده از سیستم ذخیره سازی در درایوهای SSD را برای مشتریان خانواده MSA به ارمغان می آورد. ذخیره ساز HP MSA 2040 برای به حداکثر رساندن عملکرد از درایوهایی با بالاترین کارایی در تمام برنامه های اشتراک گذاری استفاده می کند و به خوبی پاسخگوی نیازهای ذخیره سازی در عملیات مجازی سازی و یکپارچه سازی با بودجه متعادل است.

شایان ذکر است محصولات شرکت ایده آل شبکه، با گارانتی ایده آل در بازار عرضه می گردد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات این شرکت به صفحه تماس با ما مراجعه نموده و با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi